Fotografia, por ndryshe 📷






Përshëndetje!!! 😊



Në një periudhë rutine ose monotonie është shumë e rëndësishme të gjejmë disa momente për t`ju dedikuar pasioneve tona.Një prej tyre, për shumë njerëz, është të fotografuarit.

Fotografia është një art, teknikë, praktikë e krijimit të imazheve që do të zgjasin për shumë vite e do të përmbajnë kujtime me shumë vlerë për secilin prej nesh.Me ngjyra ose bardh e zi, të stampuara ose jo, fotografia vazhdon të mbetet një shpikje që i ka rezistuar kohës.

Fjala fotografi vjen nga greqishtja dhe do të thotë përfaqësim me anë të linjave të dritës.E kthyer në aparaturën tonë të preferuar, aparati fotografik na vjen gjithmonë në ndihmë për të përjetësuar momentet tona të preferuara.Zakonisht, fotografitë e para për një njeri janë ato të periudhës së foshnjërisë dhe pasohen më një numër të pafundëm fotosh.Por sigurisht, kujtimet më të bukura mbeten në mendjen dhe zemrën tonë.

Fotografia, e menduar në një tjetër aspekt, është një mjet për të na ndihmuar të kuptojmë cilët jemi, na lidhin më të shkuarën dhe na kujtojnë njerëz, vende, ndjesi dhe ngjarje nga më të ndryshmet.E në të vërtëtë ky ishte edhë synimi i shkrimit të sotëm në blog: të mendojmë fotografitë ndryshe.

Duke qenë se tashmë është shumë e thjeshtë të realizojmë fotografi, ndoshta jemi larguar nga rendësia që mbart fotografia e jemi përqendruar tek shfaqja e tyre në mënyra të caktuara.Një fotografi e mirë është jo vetëm e plotësuar teknikisht ( nëpërmjet dritës, dritëhijeve, etj.) por edhe tregues i të tashmes.Fotografia merr vetëm 1 sekond por ndalon sekondat.Fotografia është një e vërtetë e madhe.

Jo më kot ekziston shprehja: “Një foto vlen sa një mijë fjalë”.Sa më shumë të fotografojmë aq më shumë lumturi marrim.Le të jetë fotografia objekti me anë të të cilit vetë-krahasohemi por edhe i marrjes së mijëra emocioneve.


😊📷

Comments