Rreth botës 🌐





Përshëndetje!!! Një tjetër shkrim i ri në blog.

Udhëtimet janë eksplorime të vendndodhjeve të ndryshme gjeografike.Me tren ose makinë, avion, këmbë, anije, etj, të udhëtuarit është  një përballje me të renë e të panjohurën e çdo vendi.Të udhëtuarit është një prej pasioneve për shumë njerëz, e që bëhet edhe më interesante kur lista e vendeve të vizituara shtohet.

Arsyet e kryerjes së udhëtimeve janë të shumta, si për shembull: për arsye studimore/kërkimore, për pushime, pelegrinazh, vullnetarizëm e shumë të tjera.Të mirat e udhëtimeve janë disa: njohja e kulturave të reja, eksplorimi i një vendi, shlodhja.Kujtimet më të bukura prej tyre mbeten në mendjen tonë por edhe në ditare personale dhe fotografi.

Dromomania, që është edhe fjala e duhur për “varësinë” ndaj udhëtimeve, shpjegon se behet fjalë për njerëz që kanë gjithmonë valixhen gati.Ata jo vetëm e adhurojnë turizmin por duan të përfshihen në çdo mënyrë të mundshme.

Si përfundim, sa më shumë të udhëtojmë aq më shumë i japin vetes një perceptim më interesant për botën.Veç se është vlerësim i kohës personale, na ndihmon të jemi më afër botës në përgjithësi.

Comments