Scripturient 🖋️




Përshëndetje!!! Një tjetër shkrim i ri në blog.

Të shkruarit është një nga proceset më interesante dhe njëkohësisht një nga mënyrat më të lashta të komunikimit.Te shkruarit është mjeti që bën botën të lëvizë.Ndërsa, për shumë njerëz kjo lëvizje vjen si një dëshirë e madhe për të shkruar(Scripturient).

Ekzistojnë disa kategorizime për njerëzit që shkruajnë.Të shkruarit si një mënyrë për të shprehur idetë dhe mendimet.Për të tjerë si një terapi e për pjesën tjetër si hobi.

Të shkruarit si një dëshirë e brendshme është me të vërtetë e mrekullueshme.Falë shkrimeve të tilla, sot kemi një numër të pafundëm librash të mirë dhe veprash të vlerësuara.

Dëshira për të shkruar duket sikur lind bashkë më njeriun.Më pas, më rritjen dhe marrjen e shumë njohurive, merr një formë edhe më të plotë.

Scripturient/dëshira për të shkruar është një gjendje shumë e natyrshmë e çdo personi që mendon se nëpërmjet shkrimeve të tij mund të ndihmojë vetën dhe të tjerët për të përhumbur në magjinë e fjalëve.

Në kohet moderne, gjithnjë e më shumë, po vlerësohet e shkruara sepse avancimi i teknologjisë duket sikur pa na largon nga letra e po na tërheq drejt ekraneve të pajisjeve të reja.Megjithatë, të shkruarit është me të vërtetë shumë e dobishme: për të ruajtur gjuhën, për t`u informuar, për kulturë, etj, në mënyrë që të vazhdojë misionin e saj.

🙂

Comments