"I dashur Babagjysh..." 🎅


Përshëndetje! E premtja është dita për një shkrim të ri në blog 🙂

Viti 2019 është drejt fundit.Në këtë periudhë fundviti, më tëpër se kurrë, shprehim dëshirat, shpresën, synimet për vitin e ardhshëm.Çdo njeri, pavarësisht arritjeve të këtij viti, por edhe vështirësive e sprovave, ëndërron një vit tjetër më të mirë.

Në minutat e para pas mesnatës, në një mesazh, në shënimët tona, nuk mungojnë fjalët uruese për vitin e ri.Në pak fjali është esenca e një viti të tërë.E pse jo, ashtu si fëmijët, në kërkesa për babagjyshin 🎅

Duam që viti 2020 të jetë i gëzueshëm.Në 2020 duam paqe, shëndet, lumturi.Shëndeti fizik të jetë më i mirë: më shumë ushtrime, vakte të shëndëtshme, më pak alkool e duhan.Mirëqenie, më shumë pozitivitet dhe të qeshura.Të jemi më mirë financiarisht, duke kursuer dhe investuar me mençuri.Të shtojmë elementë në edukimin tonë nëpërmjet njohurive të reja, librave, ndjekjes së një talenti.Të jemi në mirë profesionalisht nëpërmjet ideve e mundësive të reja.Të përmirësojmë veten për të qenë më të organizuar, më energjikë.Të udhëtojmë shumë.Të vlerësojmë kohën.

Me ide dhe synime të shumta, të cilat mezi presim të realizohen, duam që 2020 të jetë viti ynë.Sigurisht që,  duhet të vlërësojmë çdo të mirë ose vështirësi që na ka sjellë 2019 sepse këto çaste e kanë bërë këtë vit të kujtohet ndryshe.Pritshmëritë për vitin tjetër janë si gjithmonë të shumta.

🌠



Comments