Trende gatimi të 2020-ës



Përshëndetje! E premtja është dita për një shkrim të ri në blog.🙂

Të gatuarit nuk është  vetëm një domosdoshmëri.Arti i të gatuarit ka filluar rreth 2.3 milion vite më parë.Përbërësit dhe metodat e gatimit janë të ndryshme dhe variojnë sipas vendeve.

Përgatitja e tryezes nuk është e thjeshtë.Megjithëse kemi preferencat tona kulinare, sugjerime të reja shtohen çdo vit. Akoma më interesante duken trendet e gatimit për 2020-ën.

Së pari, vëmendja mbetet tek gatimi i shëndetshëm.Edhe gjatë këtij viti do të gatuhet më drithëra dhe produkte sa më natyrale, duke iu bazuar stinës, pa shpërdoruar dhe duke mbjellë në shtëpi.Kjo mënyrë do të ketë edhe impakt mjedisor.

Kuzhina aziatike do të vazhdojë të jetë prezente.Gjatë 2020-ës do të shijojmë edhe alternative të tjera vaktesh me origjinë kontinentin aziatik.Supat vietnameze, pjatat japoneze e koreane do të kenë përbërës më shumë proteina.

Përdorimi i sa më shumë frutave dhe  përimeve.Do të përdorët më shumë lulelakra sepse përmban shumë karbohidrate. Boronicat, manaferrat, mjedrat, të pasura me antioksidantë.

Të tjera trende janë: përdorimi i pudrës së kolagjenit, qumështi alternativ nga soja, kokosi ose bajamja, përdorimi i salcave të ndryshme dhe servirja e frutave të detit.

Sa i përket pijeve, do të mbizotërojnë kokteilet e ndryshme, jo/pak alkoolike dhe  me fruta.Një tjetër sugjerim është edhe përgatitja e shurupit me fruta, mjatë, xhinxher, rozmarinë, arrë kokosi ose me bazë kafeje.Këto pije mund të përdoren edhe në gatim.

Synimi për këtë vit është shtimi i konsumimit të produkteve natyrale, përdorimi i llojeve alternative, kujdesi ndaj natyres, pa iu larguar recetave moderne dhe shijes.


🍴

Comments