Fragmente librash

Book//Tag on We Heart It





Një tjetër shkrim në blog🙂

Të lexuarit është një proces shumë i këndshëm.Teksa lexojmë libra, na “pushtojnë” një sërë emocionesh.Ndoshta duam të udhëtojmë në kohë, të jemi një personazh apo të ndryshojmë rrjedhën e ngjarjeve.Magjikja e librave nuk ka fund.

Kapitujt lexohen me kuriozitet.Personazhe të panjohur fillojnë të prezantohen, e të ndodhur në vende e rrethana që as na i merr mendja.Emrat e tyre janë gjithmonë të ngulitur në mendjen tonë.

 Duhet thënë se, në fëmijëri tërhiqeshim nga kopertina e librit.Për atë moshë, zakonisht ka më shumë ilustrime dhe ngjyra.Me rritjen, për të blerë libra bazohemi në llojin e librit ose autorin.

Më pëlqën aroma e letrës së librave.Më pëlqen të lexoj fragmente të veçantë, frymëzues dhe që mbeten në kujtesë.Janë pikërisht këto lloj fragmentesh që të shtyjnë në rileximin e një libri.E sa më shumë të rilexohet, mendon se nuk e kishe lexuar më parë asnjeherë.

E kur përfundon një libër, një tjetër libër është në pritje.Nësë përfshihesh shumë në një libër, më pas është shumë e vështirë për t`u shkëputur prej tij.Libri i radhës duhet të jetë po aq ose më magjepsës, përndryshe fillon të ndihesh keq.

Rifillimi i të lexuar është po aq i këndshëm.Përsëriten të njëjtat faza si më lart.
Çfarë do të ishte jeta pa libra? 

📖





Comments