Kuzhina Shqiptare

Albanian Food - Eat Traditional Food | Sondor Travel



E premtja është dita për një shkrim të ri në blog 🙂

 Për në shqiptarët, kuzhina shqiptare është padyshim më e mira.Një shumëllojshmëri përbërësish dhe mijëra receta gatimi.Mikëpritja është një ndër virtytet e shqiptarëve.Le të njihemi me veçantinë e kuzhinës shiptare, nëpërmjet këtij shkrimi në blog.

Kuzhina shqiptare është pjesë e kuzhinës mesdhetare.Kjo do të thotë se njerëzit përdorin prodhime vendase, që janë të ndryshme dhe shumë të shëndetshme.Vaji i ullirit, agrumet, drithërat, mishi e peshku janë pjesë e dietës sonë ushqimore.Në Shqipëri konsumohen tre vakte kryesore.Mëngjesi tipik është i lehtë.Kafeja është e pandashme.Dreka është vakti kryesor dhe përbëhet nga pjata kryesore e shoqëruar më sallata të ndryshme.Edhe darka është një vakt i lehtë.

Përbërësit kyesore janë frutat, perimet dhe erëzat.Për shkak të klimës, këto përbërës kultivohen gjerësisht.Frutat më të përdorura në kuzhinën shqiptare janë mollët, rrushi, limoni e portokalli, kumbulla, shega, qershia, fiq, thana, shalqi, etj.Perimet gatuhen në mënyra të ndryshme: të stinës, të thata ose turshi.Më të përdorurat janë patatet, lakrat, fasulet, bizelet, rrepat, domate, qepë, spinaq, etj. Erëzat janë shumë të rëndësishme në gatimet shqiptare dhe Shqipëria është një ndër prodhuesit më të mëdhenj në botë.Kryesisht përdoren rozmarina, rigoni, piperi, mentja e dafina.

Mishi dhe peshku zënë vend shumë të rëndësishëm në kuzhinën shqiptare.Mishi gatuhet në mënyra të ndryshme sipas traditës.Peshqit e ndryshëm dhe produktet e tjera nga deti janë të freskët dhe të lëhtë për tu gjetur, kjo falë pranisë së detit Adriatik dhe Jon.

Sallatat janë pjesë e rëndësishme e vakteve.Ato përgatiten me perimet e stinës, vaj, erëza e limon.Shërbehen të kombinuara edhe me përbërës të tjerë modern.Supa është një pjatë tjetër e preferuar.

Shqiptarët janë ndër popujt që konsumojnë shumë pije.Në vendin tonë, nje nga pijet më të preferuara është çaji.Lloje të ndryshme të tij kultivohen në të gjithë Shqipërinë.Pije tjetër e njohur është rakia, prej rrushi, kumbulle ose manaferre.Në verë pihet dhallë dhe bozë.Vera është një pije shumë e konsumuar, e prodhuar në vend dhe shumë e njohur kudo në Europë.

Ëmbëlsirat janë të shumëllojshme.Më të zakonshmet janë me origjinë lindore ose perëndimore.Në zona të ndryshme shijojmë ëmbëlsira të ndryshme.Më të njohurat janë bakllavaja, kadaifi, tollumbat, kabuni, ballokume e të tjera.Përbërësit kryesorë të tyre janë qumështi e nënproduktet e tij, kanella, frutat.

Vlerat dhe shija që përmbajnë gatimet shqiptare janë të shumta.Jemi me fat që në Shqipëri kemi përbërësit më të mirë.Jemi të sigurt se nga gjithë gatimet në botë, kuzhina shqiptare është e pazëvëndësueshme.


Shkrime të tjera ✍️ https://notesofiris.blogspot.com/

Comments