30 Kuriozitete që ndoshta nuk i dini

Question and exclamation marks comic text speech bubble | Premium ...




Një tjetër shkrim në blog 🙂

Kurioziteti është ndjesia që na shtyn për të njohur më shumë.Kurioziteti lidhet me të menduarit, të eksploruarit, të mësuarit për tema të ndryshme.Njerëzit kuriozë janë në një gjendje aktive interesi për të njohur gjithnjë e më shumë mbi jetën dhe botën.

Ja disa kuriozitete që ndoshta nuk i dinim:

 1.  Alfabeti më i gjatë në botë ka 74 shkronja.
     2.  Franca është shteti më i vizituar nga turistët.
    3. Oqeanet përmbajnë rreth 200 mije lloje virusesh.
    4. Tokyo është qyteti më i populluar, me 37 milionë banorë.
    5. Në Zelandën e Re, njerëzit kanë më shumë kafshë shtëpiake se në çdo vend tjetër.                    
    6. Gjuha më e folur në botë është kineze mandarin, me rreth 920 milion njerëz.
    7. Kanadaja ka 9% të pyejeve botërore.
    8. Familjet mbretërore ekzistojnë ende në 43 vende të botës.
    9. Suedia ka më shumë ishuj se çdo shtet tjetër, 267570 ishuj.
    10 .Më shumë se 52%e popullsisë në botë është nën 30 vjeç.
    11. Vetëm 2 shtete kanë ngjyrën lejla në flamur: Nikaragua dhe Dominika.
    12. Temperatura më e ulët e regjistruar në botë është -98°C.
    13.  Hëna kryen 13 cikle çdo vit.
    14. Emri më i gjatë i një vendi përmban 85 shkronja.
    15. Shënimet e kimistes Marie Curie janë ende radioaktive.
    16. Në Kinë, në 2010, trafiku u bllokua për 12 ditë.
    17. Në Rusi, birra nuk konsiderohej pije alkoolike deri në vitin 2011.
    18.  2/3 e njerëzve në botë nuk kanë parë kurrë borë në realitet.
.   19.  Do të duheshin 1000 vitë për të parë të gjitha videot në youtube.
    20. Mjalti mund të rezistojë deri në 3000 vjet.
    21. Himni kombëtar spanjoll nuk ka fjalë.
    22. Shkronja J është e vetmja që nuk gjendet në tabelën periodike.
    23. Piano më e madhe në botë është 5 metra.
    24. Lufta Romako-Persiane është më e gjata në histori, 680 vite.
    25. 50% e arit në botë gjendet në minierën Ëitëatersrand të Afrikës së Jugut.
    26. 75% e ushqimit në botë prodhohet nga 12 bimë dhe 5 kafshë.
    27. Kalendari në Etiopi është 7 vitë pas në krahasim me botën.    
    28. Në Malajzi, njerëzit e kanë të ndaluar të veshin ngjyrën e verdhë.
    29. Novela e parë në botë është shkruar në shekullin XI.
    30. Në Singapor, çamçakëzi është i paligjshëm.

Shkrime të tjera ✍️ https://notesofiris.blogspot.com/

Comments