Mësime jete nga shahu

5 Chess Principles in Agile Project Management | AOE

E premtja është dita për një shkrim të ri në blog 🙂


Të gjitha llojet e lojërave kërkojnë durim dhe përqendrim.Kur përfshihet edhe taktika e strategjia, mendja na shkon te shahu.Me dy lojtarë, nga 16 elementë loje dhe  rreth 1 orë për të fituar ose humbur.  

Shahu është një nga lojërat më të njohura e më të vjetra.Llojet e para të lojës datojnë rreth shekullit të 6-të në Indi.Më pas u përhap në të gjithë botën.E veçanta e shahut qendron në faktin se çdo  lojë është ndryshe.

Shahu është një stimulues shumë i mirë për mendjen.Nëpërmjet vetë lojës mësojmë të rrisim përqendrimin, të mendojmë zgjidhje e të memorizojmë më shumë.Kjo formë trajnimi e mendjes është shumë e rëndësishme për njeriun.Nga shahu nuk marrim vetëm argëtim, por edhe disa mësime jete të vlefshme:

Të ndjekim lojën: Shumë herë duhet të ndjekim vijim e lojës, pavarësisht se nuk ishte siç e planifikuam.Kështu edhe në jetë ndeshemi me të papritura, që duhet t`i zgjidhim.

Të shmangim gabimet: Gabimet na kushojnë shtrenjtë të gjithëve.Mund t`i shmangim duke i identifikuar në kohë.

Siguria vjen e para: Kujdesi ndaj shëndetit është shumë i rëndësihëm, aq më tëpër në kohë pandemie.

Llogaritja e mirë e kohës: Në shah, por edhe në jetën e përditshme, koha është me rëndësi.Duhet menaxhuar në mënyrën më të mirë të mundshme.

Sakrifica: Në këtë kontekst, sakrifikimi i disa gjërave  materiale mund të jetë në të mirën tonë.

Planifikimi: Krijimi i një plani dhe ndjekja e asaj ideje na avancon në jetë.

Mësimi nga gabimet: Nuk mund të fitojmë çdo lojë në shah, por gabimet na përmirësojnë.Në jetë vlen e njejta filozofi.

Të menduarit pozitivisht: Mendimet dhe qendrimet pozitive na ndihmojnë të performojmë më mirë në lojë.Gjithashtu, në jetë pozitiviteti është i domosdoshëm.

Shkrime të tjera ✍️https://notesofiris.blogspot.com/


Comments