10 Filmat më të pëlqyer ndër vite

 



Një tjetër shkrim në blog 🙂

Për të gjithë ne, disa filma janë më të preferuarit dhe mund t`i veçojmë. Kategorizimi i tyre, sa i përket pëlqyeshmërisë, është i vështirë. Megjithatë,  disa filma kanë qenë ndër vite më të pëlqyerit nga publiku. Këto janë 10 nga filmat më të pëlqyer, të renditur sipas vitit të prodhimit:



 Casablanca

Një film amerikan i vitit 1942. E veçanta e këtij filmi është se u xhirua në periudhën e Luftës së Dytë Botërore. Ngjarja fokusohet në historinë e gruas së quajtur Ilga, që duhet të ndihmojë të shoqin për t`i shpëtuar nazistëve dhe për këtë i duhet të sakrifikojë.



La Dolce Vita

Një film italian i llojit komedi-dramë, i prodhuar në vitin 1960. Personazhi Marcello Rubini është një gazetar që shkruan për revista me thashetheme dhe për 7 ditë shkruan për `jetën e mirë` të Romës. Kështu, filmi përbëhet nga 7 episode, një prolog dhe epilog, një kryevepër e producentit Fellini. Filmi është konsideruar si ndër më të mirët e kinematografisë botërore.




Mëngjes në Tiffany

Kjo komedi romantike e vitit 1961 është një prodhim amerikan. Holly është personazhi kryesor, që përfaqëson vajzën elegante New York-eze  dhe me stil. Roli kryesor është interpretuar nga aktorja e njohur Audrey Hepburn.



Kumbari

Film ka 3 seri të ndryshme. Filmi i parë u transmetua në vitin 1972. Në 1974 dhe 1990 u pasua me dy seri të tjera po aq interesante për shikuesit. Në qendër të ngjarjeve është familja italo-amerikane Corleone, pjesë e mafias, që gjendet në vështirësinë e ruajtjes së emrit e pasurisë. Aktorët Marlon Brando dhe Al Pacino mbahen mend për interpretimin e jashtëzakonshëm.


Lista e Shindler

Një film historik dramtik i vitit 1993. Ngjarja kryesore lidhet me industrialistin gjerman Shindler, që përpiqet të mbrojë familjen e të punësuarëve të tij hebrenj, pas fillimit të  persekutimeve në Poloni. Filmi ka fituar shumë çmime të rëndësishme ndërkombëtare.



Titanik

Një film i kategorisë romancë/dramë. Që nga viti i prodhimit (1997) e deri më sot, konsiderohet si një nga filmat më të pëlqyer në të gjithë botën. Personazhet kryesorë, të interpretuar nga aktorët Leonardo di Caprio dhe Kate Winslet, i përkasin klasave të ndryshme sociale dhe njihen gjatë udhëtimit. Filmi bazohet në ngjarjen e vërtetë të udhëtimit famëkeq të anijes Titanic, në vitin 1912.




Gladiatori

Një film i njohur i vitit 2000. Bazohet në ngjarje përafërsisht të vërteta, të ndodhura në Perandorinë Romake në gjysmën e shekullit të dytë p.k. Një nga filmat më të mirë të viteve 2000.




Avatar

Një film fantastiko-shkencor i vitit 2009. Ngjarjet i përkasin gjysmës së shekullit të XXII-të, kur njerëzit kanë kolonizuar planetin Pandora, duke rrezikuar ekzistencën e fisit vendas Na`vi Për 10 vitë me rradhë ishte filmi që solli më shumë të ardhura. Adhuriesit e këtij filmi do të mund të shohin serinë e dytë e të tretë të filmit, në vitin 2022 dhe 2024.



Pema e jetës

Një film amerikan, i llojit eksperimental-dramë, i prodhur në vitin 2011. Tema përqendrohet në etapat e rëndësishmë të jetës dhe njekohësisht meditues. Konsiderohet si filmi më i mirë i dekadës 2010.

 


Mbreti Luan

Një film vizatimor i prodhuar në vitin 2019. I shumëpritur dhe pëlqyer nga disa grupmosha. Subjekti bazohet te luani i vogël Simba, që duhet të marrë rolin e rëndësihëm të mbretit. Është filmi vizatimor që ka sjellë më shumë të ardhura


Shkrime të tjera ✍️    https://notesofiris.blogspot.com/


Comments